Termék kategóriák
Általános Szerződési Feltételek
 
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a
Cégnév: Érsek László e.v.
Cím: 9024 Győr, Kert u. 14.
Telefon: +36 96 517 919, +36 96 415 069
Fax: +36 96 415 069
E-mail: ersekkotoelem@gmail.com
Ügyintéző: Dornai Gábor
Adószám: 46832564-2-28
Nyilvántartási szám: 3817141
Székhely: 9024 Győr, Kert u. 14.
 
(a továbbiakban: Szolgáltató vagy Vállalkozás) és Érsek László e.v. által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél vagy Felhasználó) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).
 
Az Ügyfél lehet cég, egyéni vállalkozás, közület, intézmény, stb.: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró nem természetes személy.
 
Nem adhat le rendelést oldalunkon magánszemély (fogyasztó), a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
 
1. Az ÁSZF hatálya:
A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.ersekkotoelem.hu weboldalon (a továbbiakban: rendelőprogram, weboldal vagy honlap) keresztül történik. A szerződés a felek között magyar nyelven jön létre.
 
A rendelőprogram szabadon látogatható. Az oldal szolgáltatásait Ön, mint Ügyfél jogosult igénybe venni, amennyiben magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF -ben foglaltakat. Az ÁSZF ezen oldal tetején található nyomtató ikonra kattintva kinyomtatható!
 
2. Raktárkészlet információ:
Weboldalunkon mintegy 90 márka több, mint 20 000 terméke található. A termékek jelentős része beszállító partnereink raktáraiból kerül leszállításra cégünkhöz, miután Ön leadta rendelését! A beérkezett termékek személyesen vehetők át üzletünkben miután jeleztük, hogy az áru elvihető.
 
3. A vásárlás menete:
1. A termékeket a "Kosárba tesz” gombra kattintva gyűjtheti össze.
2. A Kosár modulnál megnézheti az Ön által kiválasztott termékeket, valamint az árat és az értéket.
3. A "Kosár" gombra kattintva bármikor megtekintheti a Kosár részletes tartalmát!
4. A mennyiség módosítását átírással, és a „Mennyiség frissítése” gombra kattintással végezheti el, illetve a tételek törlésére is van lehetőség.
 
4. Új vásárló:
1. Az Ügyfélnek lehetősége van regisztráció nélkül vagy regisztrált vásárlóként használni a webáruházat.
2. Az adatai megadása után megrendelheti a kiválasztott terméket/termékeket. (A megadott adatok módosítására van lehetőség a legutolsó lépésig, a megrendelés elküldéséig!)
3. Ellenőrizze az adatokat!
4. Válassza ki a fizetési módot.
5. Az "Opcionális megjegyzés a megrendeléshez" rovatban közölheti egyéb kéréseit, szállításra vonatkozó igényeit.
6. Ezután már csak a megrendelés elküldése van hátra. A „Megrendelés elküldése” gomb megnyomása után az Ügyfél egy automatikus e-mailt kap visszaigazolásként, melyben megtalálja a megrendeléssel kapcsolatos összefoglaló információkat, és tájékoztatást kap arról is, hogy "Ez egy automatikus üzenet, amely a megrendelés beérkezését jelzi rendszerünkbe, és nem minősül az ajánlattétel elfogadásának.". Az automatikus visszaigazoló e-mailben ismét áttekinthetők a szállítási feltételek, illetve csatolt PDF fájlként elküldésre kerül az ÁSZF, mely így elmenthető, kinyomtatható. A megrendelés elfogadásáról, az ajánlattétel megerősítéséről egy külön üzenetben tájékoztatjuk az Ügyfelet!
Az Ügyfél a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket, illetve a Szállítási feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. 
Az Ügyfél a „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és megrendelése – az ajánlattétel jelen ÁSZF szerinti elfogadása, megerősítése esetén - fizetési kötelezettséget von maga után. Az Ügyfél az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben az Ügyfél megrendelését, ajánlatát a Vállalkozás 48 órán belül nem fogadja el, erősíti meg, akkor az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttsége alól, illetve élhet az elállási jogával is.
 
5. Visszaigazolás / Szállítási határidő:
Az automatikus üzenet (automatikus visszaigazolás) tartalmazza a megrendelés sorszámát, melyre a későbbiekben a Felek az esetleges kommunikáció során hivatkozni tudnak.
Miután a Szolgáltató áttekintette és feldolgozta a megrendelést, szükség esetén a Szolgáltató ügyintézője felveszi a kapcsolatot az Ügyféllel az esetlegesen felvetődő kérdésekkel kapcsolatban, illetve szükség esetén a kiszállítás várható időpontjával kapcsolatban. Az Ügyfél számára a Szolgáltató külön megerősíti a megrendelés (ajánlattétel) elfogadását. A kiszállítás a Szállítási feltételekben leírtaknak megfelelően történik, melynek részletei szükség esetén az ügyintéző és az Ügyfél közötti kommunikáció során még egyszer egyeztetésre kerülnek. A termékek kiszállítása átlagosan 72 órán belül megtörténik. A Szolgáltató a raktáron található termékeket 24 - 48 órán belül igyekszik kiszállítani, de természetesen technikai okokból kifolyólag, illetve az Ügyféllel történt egyeztetésnek megfelelően hosszabb szállítási idő is előfordulhat. Azokat a termékeket, melyek a rendeléskor nincsenek készleten, a Szolgáltató igyekszik 3 - 4 napon belül kiszállítani, de ilyenkor a kiszállítás akár 1 hétnél hosszabb időbe is beletelhet, ezért a szállítás idejével kapcsolatos pontos információt a Szolgáltató csak az Ügyféllel történő egyeztetés során tud biztosítani.
 
6. Számlázási és fizetési módok:
1. Készpénz (A Szolgáltató telephelyén készpénzben.)
2. Átutalás (Csak előzetes megállapodás alapján lehetséges.)
3. Előreutalás (A szállítást megelőzően elküldött bizonylat alapján, előre történő átutalással. Az árut csak az összeg megérkezése után áll módunkban elküldeni.)
 
7. Felelősség korlátozás:
A rendelőprogramon keresztül történő vásárlásnál az Ügyfél elfogadja az Internet lehetőségeit, és korlátait. A Szolgáltató igyekszik mindent megtenni a minél pontosabb és szakszerűbb tájékoztatás, lebonyolítás érdekében, de nem felel az olyan, a Szerződés megkötésekor előre nem látható, ellenőrzési körén kívül eső, külső ok miatt bekövetkező károkért, amelyekkel kapcsolatban nem volt elvárható, hogy a szerződésszerű teljesítést akadályozó körülményt elkerülje, vagy annak kárkövetkezményeit elhárítsa (vis maior). Ezen okok különösen, de nem kizárólagosan: A) háborús cselekmények; szabotázs; lázadás; blokád; robbantásos merénylet; forradalom; terrorcselekmény; B) más szükséghelyzet; elemi csapás; természeti katasztrófák; földrengés; tűzvész; járvány; árvíz; szélvihar; villámcsapás; szélsőséges időjárási körülmények; C) súlyos üzemzavar; alapanyag-szállítás kimaradása; beszállító rendkívüli késedelme; jelentős mértékű selejt az alapanyagban; előre nem látható gyártási problémák; gyártói vis maior következtében a gyártó által, importőr által előre be nem jelentett változtatások, módosítások a terméken; D) munkabeszüntetés; sztrájk; szándékos munkavállalói károkozás; valamint a honvédelmi törvény alapján feljogosított szervek rendelkezésére tett intézkedés; E) embargó; bojkott; behozatali-kiviteli tilalmak; F) a Szolgáltató irányításán kívül eső informatikai események okán bekövetkező károkozás, mint vírustámadás, szoftverhiba, szerver meghibásodás, hackertámadás, illetve egyéb rosszindulatú internetes események.
Ilyen esetekben az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért, a weboldalon megjelenő képekért (a feltüntetett képek helyenként illusztrációk), előre nem kiszámítható árváltozásokért (hirtelen árfolyam ingadozás, beszállítói árváltozás) a Szolgáltató felelősséget nem vállal! Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie. Ilyen esetek fennállásakor, illetve nyilvánvaló és egyértelmű adminisztrációs hiba esetén a Szolgáltató a tranzakció lebonyolításától (a megrendelt termék leszállításától) az Ügyfél megfelelő tájékoztatásának biztosítása mellett jogosult visszalépni! A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár (a feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek). Ha a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, ideértve a feltűnő értékaránytalanságot is, valamint esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
Kosár
A kosár üres
Felhasználó

Regisztráció

Valuta
EURO Árfolyam
HUF valuta HUF 407.75 Ft
Termékajánló
Makita termékek